Preskoči na glavni sadržaj

EMANUEL





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

The beginnings

"The secret of getting ahead is getting started." U zadnje vrijeme sve mi se više po glavi vukla jedna misao. "Znaš, Doris, malo je glupo objavljivati neke stvari koje smatraš važnima samo na dvije "bitne"" društvene mreže." Odlučila sam razmisliti o svojim mislima i voila, nastao je ovaj blog. Imala sam jednom, pred nekoliko godina neki blog, ali budimo realni nije ista stvar :D Da ne duljim, danas sam odradila kratki shooting za Kypers. Eto rezultata! Model: Damir Kedžo Naočale:  Kypers Croatia Lokacija: Plato Mjesec, Baška, Otok Krk

Spontana srijeda ili kako nam je vrijeme pomrsilo planove Pt.2

"Coincidence is God's way of remaining anonymous." "Stela,Marine jeste za neki shooting sutra?" napisala sam im u grupni razgovor u ponedjeljak u 23:54, napisali su samo "Gdje se nalazimo i kad?".  Sve smo dogovorili, od odjeće, obuće do lokacija, dopisivali se gotovo 3 sata da bi se ujutro probudili i ugledali kišu. Vrijeme nam je pomrsilo planove.  Otišli smo na kavu, pa u šetnju (volimo kišu) pa opet na kavu i prebacili shooting za srijedu. Ja sam, naravno, zaspala. Oni su, prema običaju, bili u sekundu točni, nakon nekoliko nesporazuma našli smo se na pravom mjestu, u krivo vrijeme i krenuli u šestosatnu akciju. Što smo napravili pogledajte u nastavku posta. Modeli: Stela Živković               Marin Čačija Naočale:  Kypers Croatia Fotografije: Doris Kedžo